Min lille verden - Sort snak, baby fnidder, mine gør-det-selv projekter og kærligheden til drengene i mit liv!

onsdag den 11. april 2012

Tand f*** You...

Første indlæg skal jo laves...
- og jeg starter hårdt ud med at jamre mig over tandlæge besøg fra helvede igår.!!

Tænk at man kan få et hjerte tilfælde (man ikke dør af) 3 gange på en dag.
1) Da man sidder i tandlægestolen, og min eller så fantastisk tandlæge er ved at brække nakken på mig for at hive en tand ud!
2) Da man stod foran receptionisten bagefter og fik af vide at man havde snoldet for 5000 ?!!?!?!?
og savlede så meget at man ikke kunne sige 'Ja tak, på beløbet' - men bare trak på skulderne og satte et surt fjæs op... (fordi det VAR sådan jeg havde det)
3) Da bedøvelsen faldt... oO.....


Jeg skal  derop igen idag - jeg har tilsyneladende fået en Hæmatom.
Det lyder kun lidt farligt... Over and out! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar